Мишел Чосудовски (Michel Chossudovsky) за ролјата на САД во воениот конфликт од 2001 година - 5 (3 април, 2001)
US Finances Ethnic Warfare in the Balkans (САД финансираат етнички војувања на Балканот):
ФИНАНСИРАЊЕ НА ДВЕТЕ СТРАНИ
Но, постои и нешто друго, што е дури и пострашно и досега не е откриено за јавноста. Герилската војна во тетовскиот регион на Македонија се финансира и затоа е контролирана од страна на Вашингтон и тоа „на двете страни“ на границата. Додека Вашингтон пумпа пари во ОВК, Македонија - која е послушен клиент држава - исто така добива американска воена помош и обука. Македонија е членка на НАТО Партнерството за мир и се стреми да се здобие со полноправно членство во НАТО.
Истата група на американски воени советници во договор со ОВК, „помагаат“ и на македонските вооружени сили. МПРИ - која им помага на ОВК во терористичките напади - исто така е присутна и зад непријателските линии во Македонија со т.н. „програма за стабилноста и одвраќање“. Истата е со намера за „помагање на македонските вооружени сили ... за да ја одвратат вооружената агресија и да ја одбранат македонската територија...“ Она што се случува е дека компанија на платеници од САД со мандат „да ја брани границата“ е исто така, со мандат за советување на ОВК за како најдобро „да ја нападнат границата“.
Зарем ова не е кристално јасно: воено-разузнавачки трик со кој се финансираат двете страни на конфликтот, со обезбедување на воена помош за едната страна и финансирање на другата страна. И потоа ги „присилуваат да се борат“. Тоа е злобна воено - разузнавачка игра, на „инсајдерска операција“ со американски воени советници на двете страни од истиот платеник (МПРИ). „Програмата за стабилноста и одвраќање“ во Македонија е всушност во голема мера поддржана од американската надворешна воена продажба (ФМС), МПРИ е задолжен за доставување (т.е. дампинг) на македонската војска со застарено оружје и хардвер од кое што американското Министерство за одбрана сака да се ослободи.
Покрај тоа, со своите различни извори на финансирање (дрога, исламски организации, американска помош, придонеси од американско-албанската заедница), ОВК и својот македонски приврзок на Ushtira Clirimtare Komtare го имаат горниот раб. Парите од различни извори, вклучувајќи ја и трговијата со дрога далеку ги надминуваат оскудните ФМС средства доделени во форма на вишокот од воена опрема на македонското Министерство за одбрана.
Пријателската и срдечна средба во Скопје (јули 2000) меѓу генерал Хенри Х. Шелтон, претседател на Здружените началници на Генералштабови на САД и неговиот македонски колега, генерал Јован Андревски, претставува очигледно димна завеса. Додека врвот на Америка праќа усна услуга на својот ПзМ партнер и сојузник, ОВК - со поддршка на Албанско-американската заедница - активно ги регрутира американските граѓани да се борат како доброволци против македонските безбедносни сили. Имајте на ум дека овој модел на „финансирање на двете страни“ не е ограничен само на Балканот: од крајот на Студената војна, Вашингтон бил вклучен во канализирање на тајно финансирање и поттикнување граѓански конфликти во различни делови на светот, вклучувајќи ги Централна Африка, Кавказ и Централна Азија. Со финансирање на двете страни на конфликтот, САД го контролира исходот на војната.
US Finances Ethnic Warfare in the Balkans (САД финансираат етнички војувања на Балканот):
FINANCING BOTH SIDES
But there is something else even more terrifying which has not been revealed to public opinion. The guerilla war in the Tetovo region of Macedonia is being financed and therefore controlled by Washington "on both sides" of the border. While Washington pumps money into the KLA, Republic of Macedonia – which has been an obedient client state – is also the recipient of US military aid and training. Macedonia is a member of NATO's Partnership for Peace (PfP) and aspires to acquire full NATO membership.
The same group of US military advisers on contract with the KLA is also "helping" the Macedonian Armed Forces. The MPRI – while assisting the KLA in its terrorist assaults – is also present behind enemy lines in Macedonia under a so-called "Stability and Deterrence Program." The later is intent upon "assisting the Macedonian Armed Forces … to deter armed aggression and, should deterrence fail, defend Macedonian territory…." What is happening is that the US mercenary company with a mandate "to defend the border" is also advising the KLA on how best "to attack the border."
Is this not crystal clear: The military-intelligence ploy is to finance both sides of the conflict, provide military aid to one side and finance the other side. And then "make them fight." It’s a sinister military-intelligence game, an "insider operation" with US military advisers on both sides from the same mercenary outfit (the MPRI). Macedonia's "Stability and Deterrence Program" is in fact largely supported by US foreign military sales (FMS), namely MPRI is in charge of delivering (i.e. dumping) to the Macedonian Armed Forces obsolete weapons and hardware which the US Department of Defense wants to get rid of.
Moreover, with its various sources of financing (drugs, Islamic organisations, US military aid, contributions from the US-Albanian community), the KLA and its Macedonian proxy the Ushtira Clirimtare Komtare have the upper edge. The money channeled from various sources including the drug trade far exceeds the meager FMS allocations granted in the form of surplus military equipment to the Macedonian Ministry of Defence.
The friendly and cordial meetings held in Skopje (July 2000) between General Henry H. Shelton, Chairman of the US Joint Chiefs of Staff and his Macedonian counterpart, General Jovan Andrevski, constitute an obvious smoke screen. While America's top brass pays lip service to its PfP partner and ally, the KLA – with the support of the Albanian American community – is actively recruiting US citizens to fight as volunteers against the Macedonian Security Forces. Bear in mind that this pattern of "financing both sides" is not limited to the Balkans: since the end of the Cold War, Washington has been involved in channeling covert financing and triggering civil conflicts in different parts of the World including Central Africa, the Caucasus and Central Asia. By financing both sides of the conflict, the US controls the outcome of the war.
ФИНАНСИРАЊЕ НА ДВЕТЕ СТРАНИ
Но, постои и нешто друго, што е дури и пострашно и досега не е откриено за јавноста. Герилската војна во тетовскиот регион на Македонија се финансира и затоа е контролирана од страна на Вашингтон и тоа „на двете страни“ на границата. Додека Вашингтон пумпа пари во ОВК, Македонија - која е послушен клиент држава - исто така добива американска воена помош и обука. Македонија е членка на НАТО Партнерството за мир и се стреми да се здобие со полноправно членство во НАТО.
Истата група на американски воени советници во договор со ОВК, „помагаат“ и на македонските вооружени сили. МПРИ - која им помага на ОВК во терористичките напади - исто така е присутна и зад непријателските линии во Македонија со т.н. „програма за стабилноста и одвраќање“. Истата е со намера за „помагање на македонските вооружени сили ... за да ја одвратат вооружената агресија и да ја одбранат македонската територија...“ Она што се случува е дека компанија на платеници од САД со мандат „да ја брани границата“ е исто така, со мандат за советување на ОВК за како најдобро „да ја нападнат границата“.
Зарем ова не е кристално јасно: воено-разузнавачки трик со кој се финансираат двете страни на конфликтот, со обезбедување на воена помош за едната страна и финансирање на другата страна. И потоа ги „присилуваат да се борат“. Тоа е злобна воено - разузнавачка игра, на „инсајдерска операција“ со американски воени советници на двете страни од истиот платеник (МПРИ). „Програмата за стабилноста и одвраќање“ во Македонија е всушност во голема мера поддржана од американската надворешна воена продажба (ФМС), МПРИ е задолжен за доставување (т.е. дампинг) на македонската војска со застарено оружје и хардвер од кое што американското Министерство за одбрана сака да се ослободи.
Покрај тоа, со своите различни извори на финансирање (дрога, исламски организации, американска помош, придонеси од американско-албанската заедница), ОВК и својот македонски приврзок на Ushtira Clirimtare Komtare го имаат горниот раб. Парите од различни извори, вклучувајќи ја и трговијата со дрога далеку ги надминуваат оскудните ФМС средства доделени во форма на вишокот од воена опрема на македонското Министерство за одбрана.
Пријателската и срдечна средба во Скопје (јули 2000) меѓу генерал Хенри Х. Шелтон, претседател на Здружените началници на Генералштабови на САД и неговиот македонски колега, генерал Јован Андревски, претставува очигледно димна завеса. Додека врвот на Америка праќа усна услуга на својот ПзМ партнер и сојузник, ОВК - со поддршка на Албанско-американската заедница - активно ги регрутира американските граѓани да се борат како доброволци против македонските безбедносни сили. Имајте на ум дека овој модел на „финансирање на двете страни“ не е ограничен само на Балканот: од крајот на Студената војна, Вашингтон бил вклучен во канализирање на тајно финансирање и поттикнување граѓански конфликти во различни делови на светот, вклучувајќи ги Централна Африка, Кавказ и Централна Азија. Со финансирање на двете страни на конфликтот, САД го контролира исходот на војната.
Michel Chossudovsky is Professor of Economics, University of Ottawa, and author of The Globalization of Poverty, second enlarged edition, Common Courage Press, 2001.
Copyright by Michel Chossudovsky, Ottawa, February 2001. All rights reserved. Permission is granted to post this text on non-commercial community internet sites, provided the essay remains intact and the copyright note is displayed. To publish this text on commercial internet sites, in printed and/or other forms (including excerpts) contact the author at chossudovsky@videotron.ca, fax: 1-514-4256224.
Превод: А.С.
Продолжува
1 comment:
НЕМА ЦЕЛ ЖИВОТ ДА ГИ БРАНАТ ! КЕ ДОЈДАТ И НАШИТЕ 5 МИН...И КЕ ПЛАТАТ ЗА СЕ...И ШИПТАРИТЕ А И ТИЕ ШТО ГИ ПОМАГАЛЕ
Post a Comment