Sunday, January 09, 2011

Прв цртеж

За првпат се запознав со привлечноста на процесот цртање кога имав 3-4 години. Можеби на некои им изгледа неверојатно дека човек може да имам спомен од времето кога бил на таа возраст, но на денот кога тетка ми ми подари фломастерите јас се сеќавам како да бил вчера. Тогаш трпението не ми беше силна страна - веднаш ги отпакував чудните боички и експресно го создадов моето прво уметничко "ремек дело".

За жал него никој не го разбра и не го оцени онака како што мислев дека заслужува. Згора на тоа и ми ги конфискуваа фломастерите. Не сум сигурен дали причината беше поради апстрактната тема којашто тогаш решив да ја обработувам или пак затоа што тој мој прв цртеж наместо на хартија го направив на панталоните од дедо ми. Истиот тој ден пералната стана уништувач на уметноста и мој прв цензор.

Како сеќавање дека и јас некогаш цртав, еве еден тукан, нацртан со пенкало, а боен со дрвени боички од времето кога имав 13-14 години. Рамката, зелената позадина и буквите се додадени вчера на фотошоп. Тоа се вика Work in progres :)

No comments: