Saturday, December 12, 2009

Евроскептицизам ???

Појма немам од кој газ ги вадат тоа новите зборови: букефализам, антиквизација, евроскептицизам. Шо мислат тука ништо ние не знаеме и ќе не е.аваат со глупи кованици. Зборот евроскептицизам се состои од две зборчиња евро и скептицизам. Евро во случајов е за ЕУ тоа е јасно. Ама ај да видиме што значи скептицизам според Вики во случајов: "Contemporary skepticism (or scepticism) is loosely used to denote any questioning attitude, or some degree of doubt regarding claims that are elsewhere taken for granted"

Според ова евроспетицизам би значело изразување сомнеж кон ЕУ те кон догмата дека ЕУ знае све. Е кој сеа треба да се потруди нешто да смени? Ние кои се сомневаме во ЕУ поради сосема оправдани причини, ни ставија вето и ни кажаа не е вето, не се секирај или ЕУ кој е генератор на тој сомнеж. Ако не ни ставеа вето немаше да има ни сомнеж ни ништо. Ќе се славеше до нова година и три дена после неа. Вака секоја последица си има причина или сликовито кажано се шо посрале мора да излижат. Непишан закон по природа и општество јбг.

Коа се немаат аргументи што се први? Се измислуваат нови зборови кои треба да не збунат и засрамат. Се извртуваат тези, се создава диверзија, пробуваат да ни го тргнат вниманието од битните работи. Не плашат со федерализации, економски кризи и баба роги. Коа го креваш гласот против промена на име ти лепат етикета евроскептик. Коа протестираш против фашистичките барања на Грција те прават најголем нацист. Е што се тие кои што секој ден не приморуваат да извршиме национално самоубиство и да си го поништиме идентитетот, девицата од Гвадалупе? Ништо чудно во скоро време да чуеме и дека ако си го смениме името, децата во Африка нема никад повеќе да бидат гладни, Северна Кореја ќе се откаже од нуклеарниот арсенал, и така среќно ќе си живееме до крајот на времето. Ова што ЕУ ни го прави е обид за миење на мозок и е.ење у здрава глава.

Не ми е јасно каков сомнеж изразуваме ние кон ЕУ. Па ние сме ти што им тропаат на врата. Штом им нудиме дел од нашиот суверенитет како може некој да тврди дека не им веруваме. Тие се оние коишто нас не не пуштаат да влеземе ко да сме шугави, а не сме. Е за тоа може ние да им залепиме ним етикети параноиди и дволичници.

Да се биде скептик е да се има сомнеж. Скептик не е лош збор ко шо тие сакаат да го прикажат. Ако Ајнштајн не се посомневал те не изразил скепса кон претходните сфаќања за просторот и времето, немало никад да стигне до теоријата на релативитетот.

Прости ми ЕУ ама јас сум скептик и сум горд на тоа. Јас не се раководам од твоите догми, туку од логиката во мојата глава. А логиката ми вели дека нејќу да си имам работа со некој којшто име не ми признава не па друго.

Подршката која до пред една седмица ја уживаше веќе ја немаш. Како може да не сум скептик? Па јас мислев дека барањата кои ги имаат кон нас тие веќе ги имаат исполнето. Јок бе, ЕУ во голема мера биле бетер од нас. Ни бараат добрососедски односи а нејзината членка јавно негира еден цел народ. Ни бараат малцинствата да имаат поголеми права од мнозинството, а во Грција, Македонците не само што се граѓани од последен ред туку и се негира нивното малцинско постоење. ЕУ во која до пред една недела верував се покажа дека е заблуда.

Среќа Словенија ми ги отвори очите коа кажаа дека тие што се надвор од ЕУ се драпај си мео, а тие што се во ЕУ дури и да не се во право ЕУ ќе се солидаризираат со нив. Извини ама тоа не моја претстава за целите кон кои треба да се стремиме.

Море не само што сум евроскептик, туку и го надминувам степенот на верување и сомнеж. Пред некој ден кога не знаевме ќе ни дадат ли датум или нема ОК, бевме скептици, ама сега коа знаеме дека нема датум и да сакаш нема што да си скептик. Нема веќе сомнеж. Се знае дека не поради нас туку поради нив Македонија нема датум за прием во ЕУ.

Ај така јас Евроскептик, тие Македонофоби. Ако не ме сакат, да не мислат дека ќе сечам вени за нив. Нек си е.ат мајката у гз. И што повеќе расте евроскептицизмот и знаењето дека ЕУ се тие што ја е.ат работата толку побрзо ќе влеземе во ЕУ. Затоа што колку ние имаме корист од ЕУ толку имаат и тие корист од нас, ако не и појќе. Можда се идиоти, ама не се лудаци да не испуштат.

1 comment:

Viktor said...

така е бе ребел....колку си у право само ја и ти си знаеме


а овие идиотите ке не молат за да влеземе у еу..ке видиш кога ке дојде ред за тоа...исто шо и прават на ’браќата“ срби сеа :)